Vanliga frågor och svar (FAQ)

Var skickas fakturan vid en beställning i Serviceföretagens butik?

En PDF-faktura skickas till den e-postadress som angavs under fakturaadress vid beställningen. Vi rekommenderar att du anger en e-post som är avsedd för fakturahantering och bevakas av företaget, ex. e-post till er ekonomiavdelning. Undvik e-postadresser till enskilda personer eftersom det ofta leder till missade fakturor.

Vid fakturaproblem kontakta Qvalia på help@qvalia.com

Vem kontaktar jag vid beställningsproblem?

I första hand får du kontakta Strömbergs, vårt tryckeri. Kontaktuppgifter hittas här: almega@strd.se
Gällande fakturafrågor kontakta Qvalia. Kontaktuppgifter hittas här: help@qvalia.com
Gällande annat rörande våra produkter etc kontakta oss på butik@almega.se

Hur får jag reda på att beställningen har gått igenom?

Du ska få en bekräftelse till din mail.
Om du av nån anledning inte fått det kontakta oss på serviceforetagen@almega.se